Žiadne médium nie je na Slovensku komerčné.

Ak by to nebola pravda, minimálne jedna televízia by využila dieru na trhu.

Inšpirovať sa môžeme na príklade Česka.

Úspešne sa presadzuje TV Prima s nekorektným spravodajstvom

a TV Barrandov s útočnými talk show

https://www.barrandov.tv/video/136449-jaromir-soukup-live-26-9-2018

Pritom je len logické, že tak ako je v Česku, alebo v Amerike dopyt po politicky nekorektnom spravodajstve, malo by to tak byť aj na Slovensku. Ak je dopyt, to zákonite prináša sledovanosť a následne podiel na trhu reklamy.

Prečo sú teda slovenské médiá tak prikrčené, prečo sa boja informovať o citlivých témach? Možno je to práve preto, že komercia ich nezaujíma. Nerobia biznis, príjmy z reklamy a voľný trh im nič nehovoria.

Zato je to raj pre ideológov, ktorí tieto médiá používajú a zneužívajú na šírenie vlastných názorov. Presadzujú multikulturalizmus, gender ideológiu, a podobné, väčšinou obyvateľstva negatívne prijímané myšlienky

Pritom je viac ako jasné, že sledovanosť talk show typu Tucker Carlson z FoxNews, by musela lámať rekordy

Chceli by ste vidieť program o Sorosovi na slovenskej televízii?

Alebo diskutovať otvorene o Sýrii?