Žiadne médium nie je na Slovensku komerčné.
Ak by to nebola pravda, minimálne jedna televízia by využila dieru na trhu.
[sociallocker][/sociallocker]
Inšpirovať sa môžeme na príklade Česka.
Úspešne sa presadzuje TV Prima s nekorektným spravodajstvom
a TV Barrandov s útočnými talk show
https://www.barrandov.tv/video/136449-jaromir-soukup-live-26-9-2018
Pritom je len logické, že tak ako je v Česku, alebo v Amerike dopyt po politicky nekorektnom spravodajstve, malo by to tak byť aj na Slovensku. Ak je dopyt, to zákonite prináša sledovanosť a následne podiel na trhu reklamy.
Prečo sú teda slovenské médiá tak prikrčené, prečo sa boja informovať o citlivých témach? Možno je to práve preto, že komercia ich nezaujíma. Nerobia biznis, príjmy z reklamy a voľný trh im nič nehovoria.
Zato je to raj pre ideológov, ktorí tieto médiá používajú a zneužívajú na šírenie vlastných názorov. Presadzujú multikulturalizmus, gender ideológiu, a podobné, väčšinou obyvateľstva negatívne prijímané myšlienky
Pritom je viac ako jasné, že sledovanosť talk show typu Tucker Carlson z FoxNews, by musela lámať rekordy
Chceli by ste vidieť program o Sorosovi na slovenskej televízii?
https://www.youtube.com/watch?v=AHARRSqtSZU
Alebo diskutovať otvorene o Sýrii?
https://www.youtube.com/watch?v=KMOBADUU1Cw&t=217s