Absolut vodka vo svojej reklame na Slovensku zverejnila černošku. Vraj chce bojovať proti predsudkom. Nie je sama.

Vo svojej reklame ukázala Slovensku tmavej pleti s textom „Som Natalie a aj ja som Slovenka. Slovensko už dávno žije všetkými farbami, tak sa vykašli na predsudky. Poď žiť, nechaj žiť,“ povie v krátkosti.

Problémom nie je to, že použila černošku, ale to, že to robí so zámerom „vychovávať„. Slovensko zažilo rovnaký škandál s reklamou Lídla, ktorý s podobným úmyslom zverejnil černošských modelov na predvádzanie odevov. Tiež chce tých blbých Slovákov vychovávať.

V skutočnosti je to to prejav tvrdého rasizmu zo strany korporácií. Slovensko nie je rasistické, ľudia neposudzujú druhých podľa farby pleti, ani náboženstva, ale podľa obyčajných vlastností ľudskej povahy.

Tí, ktorí za každú cenu vyberajú černochov či moslimov do reklám, teda sa orientujú na rasu, či náboženstvo, presadzujú rasový pohľad. Pre nich nie je dôležité, či produkt dosiahne lepšie čísla predaja, ale či bude Slovensko vychované. To je čistá ideológia.

Bohužiaľ, cieľom tejto ideológie je len jedna rasa – tá biela. Len jedno náboženstvo – to kresťanské. Ide o cielený korporátny útok na likvidáciu základov západnej civilizácie.

Najlepšie to vynikne vtedy, keď si pozrieme, ako je Absolut vodka propagovaná v Južnej Afrike. Presne v tej Afrike, kde belochov prenasledujú ako lovnú zver, kde bielych farmárov mučia a zabíjajú bez povšimnutia médií. V krajkine, ktorá si černošský rasizmus dala do zákonov a kde vyvlastňuje majetok belochov.

Práve Južná Afrika by potrebovala výchovu korporácií. Práve tam by bolo treba presadzovať bielych modelov a podporovať diverzitu. Pretože tam je rasizmus smrteľnou realitou

Lenže to sa nedeje. V Južnej Afrike korporácia podporuje – hrdosť na čiernu rasu. Tam je viac ako zrejmé, že im ide o biznis a snahu presadiť predaj vo väčšinovej spoločnosti. Tam o výchovu populácie nejde…