Naozaj to nie je vina Kotlebu – kompletná analýza odborníka na situáciu verejnej dopravy v BBsk kraji

Čistá tragikomédia v podaní predsedu kraja Jána Luntera a podpredsedu kraja Ondreja Luntera (otec a syn).

Keď sa im konečne podarí zneplatniť zmluvy s tradičným domácim dopravcom tak sa čudujú, že dopravca bez zmluvného vzťahu prestane službu dodávať. A z celej veci obviňujú Mariana Kotlebu.

A aby toho nebolo málo, BBsk požiadala (asi aj ten istý :-D) súd o vydanie neodkladného opatrenia, ktorým nariadi dopravcovi zdržať sa konania, ktoré by ohrozovalo chod verejnej autobusovej dopravy a zaviazalo ho postupovať v zmysle platných licencií.

Lenže ak by súd rozhodol v prospech BBsk a nariadil by SAD Zvolen prepravovať cestujúcich, potom by každý neplatič mal nárok na poskytovanie akejkoľvek služby bez nutnosti zaplatiť za ňu. To už je až príliš „progresívne“ aj na súčasné slovenské pomery…

[sociallocker][/sociallocker]

Na portáli Bystricoviny vyšla kompletná analýza o tom, kto môže za krach prímestskej dopravy v Banskobystrickom kraji, ktorá by mohla byť zaujímavá nielen pre obyvateľov tohto kraja.

z článku:

Marian Kotleba je označovaný za hlavného vinníka súčasného sporu BBSK s dopravcami, ale kto pozná súvislosti, pochopí, že konal v tejto plne v súlade so zákonom, bez akýchkoľvek špekulácií, pretože si plne uvedomoval (na rozdiel od Ján Luntera) dôležitosť  verejnej dopravy pre ľudí a rozhodne nechcel riskovať to, čo sa deje teraz.

Marian Kotleba podpísal pred uplynutím 10 – ročných zmlúv so SADkami dodatky na ďalších 5 rokov, ktoré predtým schválila krajská dopravná i finančná komisia, napokon aj zastupiteľstvo BBSK s podpornými právnymi stanoviskami Nariadenie EÚ 1370/2007 tento úkon dovoľuje, pričom musí byť odôvodnený napr. investíciou do technickej základne. A táto povinnosť investovať do nových autobusov tam v zmluve bola.

zdroj: Marek Modranský: Lunterovci vo vedení BBSK nesmú hazardovať s ľuďmi v celom kraji

a už má toho všetkého dosť aj Peter Pellegrini:


Publikovaný

v

od