Mimovládky ovplyvňujú školy zvráteným spôsobom

Do redakcie sme dostali zaujímavý materiál od jedného z učiteľov na našich školách. Podľa týchto materiálov, ktoré majú „tlačiť“ do hláv detí, je migrácia dobrá a každý, kto sa jej snaží zabrániť je zlý.

[sociallocker][/sociallocker]

V maili sa spomínajú príklady – napríklad utopený chlapec Aylan Kurdi, ktorého fotky obleteli svet ako zámienka na vydieranie verejnosti na schválenie neobmedzenej pomoci a schválenie imigračných kvót v Európskom parlamente.

Tu je nutné sa zastaviť. Práve k nemu je však nutné pripomenúť, že podľa austrálskej stanice Skynews bol otec chlapca pašerák ľudí a z prostredia bezpečného Turecka, kde žil s rodinou tri roky, išiel do Nemecka si nechať (na úkor nemeckých daňových poplatníkov) spraviť zuby

Čln v ktorom sa prevrátil a utopil malý Aylan totiž riadil jeho otec

Žena, ktorá s rodinou utekala z Iraku, tvrdí, že išla na rovnakom člne ako malý Aylan Kurdi a že plavidlo riadil jeho otec Abdullah, pašerák ľudí, ktorý ju prosil aby ho neudala.

Zainab Abbas povedala, že Abdullah Kurdi klamal svetu po tom, čo fotka jeho mŕtveho chlapčeka na pláži obletela svet a stala sa symbolom utečeneckej krízy.

Áno, bol to Abdullah Kurdi, kto riadil loď,“ povedala pani Abbas pre Network Ten prostredníctvom svojej sesternice Lara Tahseen v piatok.

Pani Abbas tiež stratila dve deti – dcéru Zainab (12) a syna Haidara (8), keď sa čln prevrhol, krátko po tom, čo opustili Bodrum na gréckych ostrovoch. Po tragédii, pán Kurdi médiám povedal, že prevzal riadenie lode po tom, čo kapitán spanikáril a vyskočil z lode.

Ale pani Abbas povedala, že pán Kurdi bol pri kormidle lode a muž, ktorému platila pri objednaní jej prevozu jej povedal, že to bude bezpečné, pretože kormidelník berie svoju ženu a dve deti.

Keď som stratila svoje deti, stratila som svoj život, ako on môže klamať do médií?“ povedala jej sesternica pani Tahseen, prekladajúc nárek pani Abbas.

On (Abdullah Kurdi) povedal: ‘Prosím ťa, neudaj ma.’ To bolo už vo vode.

Pani Abbas povedala, že pán Kurdi uháňal príliš rýchlo v preplnenom člne, ktorý nemal dostatok záchranných viest. Povedala, že jej manžel ho (Abdullah Kurdiho) upozorňoval aby bol opatrný, tesne predtým, ako sa loď prevrátila, pričom údajne zahynulo najmenej 12 ľudí.

Bezpečné Turecko

Rodina Aylana Kurdiho opustila Sýriu v roku 2012 a usídlila sa v Turecku, kde žili v bezpečí 3 roky. Otec rodiny mal prácu, domov a celá rodina žila relatívnom dostatku.

Dôvod, prečo sa rodina vydala na cestu loďou do Európy bol ten, že otec si chcel dať spraviť nové zuby v Nemecku, pričom Kanada mu zamietla azyl. V úvode zverejnený rozhovor s jeho sestrou v Kanade všetko vysvetľuje.

Po celé roky BBC, CNN ale aj slovenské televízne kanály prikrášľujú, upravujú a rozmazávajú správy, ktoré vysielajú a dnes sa dostali na úroveň emocionálneho vydierania. Chudák chlapec sa utopil kvôli hlúpemu otcovi, ktorý opustil bezpečie Turecka potom, čo mu bol odmietnutý azyl v Kanade.

Z tohto pohľadu je zrejmé, že tzv. Metodicko-pedagogické centrum klame. Ľudia, ktorí ušli pred vojnou zo Sýrie (a vôbec nie pred režimom Assada), boli v bezpečí v ľubovoľnej susednej krajine. Ako vojnoví utečenci mali právo na azyl práve a len v týchto krajinách. Ani jedna z nich pritom nie je súčasťou Európskej Únie. Ak sa potom utečenci pohli ďalej, už neboli ohrození na živote, takže z definície boli všetci ekonomickí migranti.

Rovnako ako migranti v Maďarsku, ktorí nemajú nárok na legálnu cestu do iných krajín, aj sýrska rodina mala byť riešená a poslušná zákonov krajiny, kde sa nachádzali. Mali ostať v Turecku ako bezpečnej krajine a odtiaľ mali žiadať o legálnu emigráciu do nimi zvolenej krajiny. Evidentne Kanadu nepresvedčili, tak to skúšali porušením zákonov Európskej Únie.

Vina západných elít

Je zrejmé, že tí, ktorí požadovali aby sme okrem žiaľu nad tragédiou, cítili aj vinu, sú obyčajní vydierači a klamári. Utečenecký príbeh je falošný od základu. Pri tomto zlyhala, alebo nás zapredala celá bruselská soldateska a tzv. intelektuálna elita vrátane masmediálnej reprezentácie a elity, ktorá tieto nezmysly chce pretláčať aj do škôl. V Európe sme rezignovali na základné funkcie štátov, keď nevieme a dokonca už ani nechceme zabrániť, aby nám sem mohol vstúpiť ktokoľvek. A čo viac, dokonca nám chce Metodicko-pedagogické centrum navravieť, že brániť hranice je niečo odporné, priam fašistické.

Vina nie je v nás obyčajných voličoch, nie je ani v ľuďoch, ktorí sa k nám za každú cenu pokúšajú dostať, keď vidia našu slabošskú nemohúcnosť, dokonca ani v pašerákoch a mafii, ktorí neodolali aby zneužili dokorán otvorené dvere.,

Vina je v pohraničných krajinách, ktoré odmietajú plniť základnú úlohu Schengenu a púšťajú každého, vina je v krajinách ako Nemecko, Švédsko či Nórsko, ktoré udeľujú azyl každému, hoci prichádza evidentne z bezpečných krajín, vina je v politických reprezentáciách, ktorí si pomýlili výkon verejnej funkcie, kde sa majú striktne držať zákonov v prospech obyvateľov s privátnymi sociálno-inžinierskymi cieľmi. Vinné sú mimovládne organizácie, ktoré v mene rozširovania svojej moci a navyšovania grantov pretláčajú politickú agendu a pozývajú, či dokonca vozia stále väčšie počty utečencov.

Ale úplne na začiatku je vina krajín ako USA, Saudská Arábia, Katar, Turecko, Anglicko či Francúzsko, ktoré terorizujú okolitý svet a podporou terorizmu nechávajú za sebou len spúšť a chaos a ktoré podporou radikálov a fanatických extrémistov vytvárajú utečeneckú tsunami. A je príznačné, že práve Amerika, Saudská Arábia, Katar odmietajú účasť na riešení tohto exodu a naopak celé roky ho podporovali podporou teroristov v Iraku a Sýrii.

Kompletný mail čitateľa

V tomto emaili sa snažím taktiež objasniť, ako je dnešné inštruovanie učiteľov na našich školách pokrivené, ako deformujú mienku a podsúvajú isté „fakty“

Školenie učiteľov má na starosť METODICKO-PEDAGOGICKÉ CENTRUM (so sídlom generálneho riaditeľstva na adrese Ševčenkova 11, Bratislava), ktoré je v priamom pod ministerstvom školstva a má za úlohu riadiť a najmä školiť učiteľov. Nimi sú vydávané rôzne materiály, príručky atď.

Vydávajú napríklad príručku na tému „Krátka metodická inšpirácia – Utečenci“ kde je zvýraznený JASNÝ PROPAGANDISTICKÝ PRO-UTEČENECKÝ PRO-MERKEL-MACRONOVSKÝ názor. V jednom zo slajdov napríklad klamú v obrázku kde delo smerujúceho na človeka má nápis „ASSAD“ (z podtónom sa snažia vsugerovať, že za vojnu v Sýrii môže Assad) a zatvorené hranice s nápisom „HUNGARY“ (čiže krajina, ktorá zabezpečuje riadnu ochranu vonkajšej Schengenskej hranice má byť trestaná???)

Takýmito nechutnými materiálmi sú potom masírované mozgy žiakom. Keďže učiteľom to práve METODICKO-PEDAGOGICKÉ CENTRUM s ich príručkami tlačí do hláv.

Prezrite si daný materiál tu: https://mpc-edu.sk/kratka-metodicka-inspiracia-utecenci

ktorá smeruje na spomenuté PDFko tu https://mpc-edu.sk/sites/default/files/inspiracie/kmi_6_10_2_2019_0.pdf

Taktiež odporúčam prezrieť si dokument poriadne. Manipulácia sa týka aj „utopeného chlapca“ pričom toto „tvrdenie“ má jeden závažný nedostatok. Utopený chlapec, ktorého by more vyplavilo, by bol otočený PRESNE OPAČNE. Teda smeroval by od mora hlavou na pevninu – nie naopak hlavou do mora. Toto je holý fakt, rovnako ako vieme, že teplý vzduch ide hore a studený dole. Hold, plánovači pašerákov a Kalergiho plánu chceli na ľudí spraviť ľútostný dojem. Škoda len, že sa nezamerali na ten detail. Som prekvapený, že na toto nemyslia? Akoby týmto obrázkom tvrdili, že teplý vzduch ide dole. A ak nesúhlasíš, si hnusný košpirátor!!!

Ak by PDF zmizlo (poznáme našu „demokraciu“) zálohujem ho pre istotu na tomto linku: https://www.edisk.sk/stiahni/23498/kmi_6_10_2_2019_0.pdf_931.03KB.html/ je tu dostupný kedykoľvek ?

Verím, že pre vašich čitateľov bude informácia prínosná a verím, že v rámci vašej vyváženosti a objektivite ju budete publikovať v plnom znení. Som presvedčený, že každý občan tejto republiky má právo vedieť a poznať na čo sú vynaložené finančné prostriedky nás všetkých. Toto samozrejme posielam iba objektívnym a nestranným médiám (nazývaným tiež „alternatívne“) keďže vieme, že dezinformačné (tzv. „mainstreamové“) by o tom nenapísali ani ň.


Publikovaný

v

,

od