– Haló, to je pizzéria Miláno?
– Dobrý deň, nie Google pizza.
– Zle som sa dovolal?
– Nie, kúpili sme túto pizzériu.
[sociallocker][/sociallocker]
– O.K. Chcel by som si objednať.
– Dobre, tú čo obvykle?
– Obvykle? Vy ma poznáte?
– Podľa ID Vášho telefónu ste si posledných 10 objednávok prial syrovú s paprikou a slaninou naviac.
– O.K. Túto si objednávam.
– Môžem Vám tentokrát ponúknuť ricottu s rukolou a sušenými paradajkami?
– Čo? Nie, nenávidím zeleninu!
– Ale máte zvýšený cholesterol.
– A to viete odkiaľ?
– Z Vašej karty pacienta, máme výsledky za posledných 7 rokov.
– No dobre. Ale nechcem pizzu so zeleninou, na cholesterol už beriem nejaké prášky.
– Ale neberiete ich pravidelne. Pred 4 mesiacmi ste si objednali 30 tabliet v internetovej lekárni.
– Kúpil som ďalšie v kamennej lekárni!
– Táto položka nie je vo výpise Vašej karty.
– Platil som v hotovosti!
– Ale nevybrali ste na to dosť peňazí z bankomatu podľa výpisu Vášho účtu.
– Nemám všetky zarobené peniaze v banke!
– Nie je to vidieť na Vašom daňovom priznaní, ak ste ten príjem nezatajili finančnej správe.
– WTF?! A dosť! Mám po krk tých Vašich elektronických strážnikov. Sťahujem sa na hory, kde nebude dosah mobilných sietí. Alebo ešte lepšie, odsťahujem sa na pustý ostrov!
– Rozumiem. Budete si musieť ale požiadať o nový pas, platnosť súčasného Vám skončila pred dvoma mesiacmi.