Spoločnosť L’Oreal spustila kampaň na vlasy – pod moslimskou šatkou „hijab“

Spoločnosť L’Oreal spustila novú reklamnú kampaň na vlasové výrobky a jedna z modeliek má na sebe moslimskú šatku hijab, ktorá pokrýva celú hlavu. Myslím, že to je to, čo nazývame moderné a provokujúce.

Modelkou je Amema Khan, „ktorá sa od svojho dvadsiatich rokov rozhodla nosiť hijab mimo svojho domova,“ tvrdí HuffPost UK. Dodáva: „Vlasy sú veľkou súčasťou starostlivosti o vlastné telo.

Mohli by ste si myslieť, že zobrazenie vlasov človeka je veľkou časťou vlasovej kampane, ale to len ukazuje, že nie sme dostatočne progresívni.

[sociallocker][/sociallocker]

Musíte sa pýtať – prečo sa predpokladá, že ženy, ktoré neukazujú vlasy, že sa o ne nestarajú,“ povedala Khan. „Opakom by bolo, že každý, kto ukazuje svoje vlasy, sa o ne stará len preto, aby ich ukazoval ostatným. A toto myslenie nás zbavuje vlastnej autonómie a nášho zmyslu pre nezávislosť.

Khan nazýva novú reklamu spoločnosti L’Oreal ako niečo, čo mení pravidlá hry.

Generálny manažér spoločnosti L’Oreal vo Veľkej Británii, Adrien Koskas, povedal, že spoločnosť je „hrdá a nadšená, že začína takú jedinečnú a narušujúci kampaň na trhu s vlasmi„.

Počkajte … znamená to, že „narušujúci“ znamená, že sa pokúšajú predať viac ako šampón, kondicionér alebo sprej na vlasy? Bingo!

V poslednej dobe som mala problémy vo vzťahu, keď som cítila, že moje vlasy sú nevýrazné,“ povedala Khan. „Keď si dám dole šál, chcem, aby moje vlasy boli žiarivejšie – nechceme to všetci?

Nie, to, čo chceme, je reklamná kampaň bez politických kampaní. Ale v tejto kultúre je príliš veľa žiadať niečo podobné.

Zdroj: TruthRevolt


Publikovaný

v

od